prijsvergelijken

    Zoeken

    Categorieën

    • Geen categorieën
Gemiddeld cijfer
  • Prijsvergelijken: 7,9
  • Klanten: 5,7
  • Eindcijfer: 6,8/
Prijsvergelijken: 7,9
Klanten: 5,7
Eindcijfer: 6,8/

Review internetprovider T-Mobile 2017

7 juli 2015 (laatste wijziging 14 maart 2017) door Suzanne

Is T-Mobile een goede internetprovider? Kan ik snel internet nemen bij T-Mobile? En hoe zit het met het tv- en telefonie-aanbod, is dat de moeite waard?

Op deze en andere vragen krijg je antwoord in deze expert-review. Ook lees je wat een andere expert over T-Mobile te zeggen heeft. Ten slotte delen klanten onderaan de pagina hun ervaringen met deze provider.

Door alle informatie bij elkaar te leggen kun je een inschatting maken of T-Mobile de kwaliteit levert die je zoekt. En dan weet je of het slim is om over te stappen op internet van T-Mobile.

Internetprovider T-Mobile

Inhoud

    Beoordeling internetprovider T-Mobile 2017* 

    6

    Levertijd

    T-Mobile levert tussen 3 en 4 weken.

    9

    Prijs-kwaliteit

    T-Mobile biedt uitgebreide pakketten voor relatief weinig geld.

    7,5

    Functionaliteiten

    T-Mobile biedt veel mogelijkheden die je maandelijks kunt aanpassen.

    7,5

    Zenderaanbod

    Elk pakket met interactieve tv is inclusief de zender Fox Sports 1. De pakketten zijn uit te breiden met een aantal premium- en themazenders.

    8,5

    Installatie

    Je ontvangt een doe-het-zelf-installatiepakket. Als het installeren zelf niet lukt, komt er een monteur gratis langs. Bij glasvezelpakketten komt er altijd een monteur gratis langs om alles te installeren.

    7,9

    Eindcijfer Prijsvergelijken

    Is T-Mobile jouw huidige provider? Dan nodigen wij je van harte uit om een review onderaan deze pagina achter te laten!

    T-Mobile is bekend van mobiel bellen. Maar T-Mobile heeft vanaf februari 2017 ook de Vodafone Thuis-diensten overgenomen. T-Mobile is nu dus ook internetprovider. De internetsnelheid die T-Mobile aanbied, is afhankelijk van de mogelijkheden op jouw adres. Het aanbod is door de overname niet gewijzigd. Helaas is er bij T-Mobile op dit moment nog geen combivoordeel beschikbaar.

    Waarin T-Mobile uitblinkt

    provider blinkt uit

    • Een goede prijs-kwaliteit verhouding. T-Mobile is een goede keuze wanneer je internet met een hoge snelheid wilt ontvangen voor relatief weinig geld. Er zitten veel zenders in de voordelige tv-themapakketten. Een internet en tv-abonnement bevat Begin Gemist, Uitzending Gemist, Fox Sports 1 en TV Anywhere. Als dit niet genoeg is, kun je nog meer extra’s toevoegen.
    • Flexibiliteit. Je kan maandelijks de samenstelling van je pakket aanpassen. Zonder extra kosten. Een hogere of lagere internetsnelheid? Een ander TV themapakket? Dat kan allemaal!
    • Wifi-Service. Als het WiFi-bereik in huis slecht is, laat je een monteur langskomen om een WiFi-check te doen. Wanneer het bereik in huis onvoldoende is, installeert T-Mobile gratis een WiFi-versterker.

    Zelf pakket samenstellen

    Bij T-Mobile kun je grotendeels zelf je internetpakket samenstellen. Losse extra’s zijn maandelijks aan- en uit te zetten. Lekker flexibel!

    Als je een TV-pakket kiest, krijg je er automatisch interactieve tv bij. Het basis tv-pakket bevat een aantal zenders in HD, waaronder FOX Sports. Dit basis tv-pakket kun je verder uitbreiden. Je hebt keuze uit 4 betaalbare themapakketten, die behoorlijk wat zenders bevatten: Infotainment, Internationaal, Kids & Music en Entertainment. Ook biedt T-Mobile 3 premiumpakketten aan: Ziggo Sport, Film1 en Adult. De premiumpakketten zijn duurder dan de themapakketten. Details over het tv-aanbod lees je in ons artikel over T-Mobile of op de website van de provider zelf.

    De optie Vast Bellen kun je aan je internetabonnement toevoegen. Het is mogelijk om deze optie tussentijds uit te schakelen. Als je veel belt, kijk dan eens naar de grotere belpakketten: Vast Bellen Extra en Vast Bellen Plus. Onbeperkt bellen wordt niet aangeboden door T-Mobile. Wat ik wel jammer vindt: T-Mobile biedt (nog) geen combivoordeel. Bel je al mobiel bij T-Mobile, dan ontvang je helaas geen extra voordeel als je ook een internetabonnement afsluit bij deze provider. De concurrenten KPN, Telfort en SX4ALL bieden dit voordeel wel, en voor een telecom-aanbieder als T-Mobile zou ik het wel verwachten.

    Andere experts over T-Mobile

    T-Mobile (voorheen Vodafone) kreeg van de respondenten van het Alles-in-1 provideronderzoek van de Consumentenbond (vierde kwartaal 2016) een redelijk goede beoordeling voor de kwaliteit van het glasvezelinternet: een 7.  (Van DSL-gebruikers zijn geen gegevens beschikbaar.) Op het gebied van telefonie en internet gaat het redelijk, maar verbeteringen zijn wel wenselijk. Vooral televisiestoringen zorgen voor een minder hoog cijfer: 6,6. Telefoonstoringen werden weinig gemeld. Klanten geven T-Mobile een 5,9 voor tevredenheid dus dat kan beter. 

    Interesse in een internetabonnement bij T-Mobile? Vergelijk alle internetpakketten van T-Mobile.

    * de review is een momentopname. De inhoud is met aandacht samengesteld. Toch kan het voorkomen dat de informatie op deze pagina verouderd is of onjuistheden bevat. Raadpleeg voor exacte gegevens website van de provider.

     

     

    Suzanne

    32 klant reviews Schrijf een review

    Maureen

    23 oktober 2017 23:22

    Overstappen:7Kwaliteit:6
    Klantenservice:5Prijs:6
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:6
    Kwaliteit:6
    Prijs:6
    Snelheid:6

    Gekozen voor Vodafone thuis wat vervolgens t-mobile werd. Helaas ben ik niet goed geïnformeerd door de klantenservice over het pakket. Er werd mij destijds verteld dat ik hetzelfde zou kunnen met deze box als bij Ziggo. Dit is absoluut niet zo. Helaas kun je niks terugkijken, ook opnemen werkt niet naar behoren. Ik vind het al met al een hoge prijs voor veel minder diensten en kwaliteit dan bij bijvoorbeeld Ziggo.

    Patrick

    15 oktober 2017 19:44

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:1
    Klantenservice:4Prijs:5
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:6
    Kwaliteit:1
    Prijs:5
    Snelheid:6

    Sinds de overname van T-Mobilethuis van Vodafonethuis is het snel berg afwaarts gegaan.
    Met name internet is bagger.
    Bedraad internet valt dagelijks uit. TV en Wifi af en toe.
    Enige oplossing uitzetten van het modem.
    Inmiddels zijn al twee nieuwe modems geinstalleerd en nog steeds werkt het niet goed.
    Ik ben nu op zoek naar een andere aanbieder.

    Elise Pinners

    2 oktober 2017 19:01

    Overstappen:1Kwaliteit:8
    Klantenservice:1Prijs:4
    Installatie (monteur):1Snelheid internet:6
    Kwaliteit:8
    Prijs:4
    Snelheid:6

    Er heeft een kabel-breuk plaatsgehad BUITEN onze woning, toen vorige bewoner KPN abonnement had. KPN heeft dit opgelost met een TIJDELIJKE kabel vanuit de stoep via klimop rechtstreeks in het modem. Nu wonen wij hier met nieuw T-mobile abonnement, en T-Mobile noch KPN willen de tijdelijke kabel vervangen want "aanleg nieuw ISRA punt voor rekening bewoner".
    Zo laten ze ons bungelen!
    Ik zie me genoodzaakt een abonnement te nemen bij andere aanbieders die kennelijk geen probleem hebben met de nu meest gangbare route in de straat.
    Alles behalve T-mobile of KPN!!

    Andere punten:
    - levertijd was erg lang, we zaten dus een maand zonder internet!
    - klantenservice: communicatie is ingewikkeld, indirect vie email naar website, en geen mogelijkheid om fotos te sturen, het duurde heel lang voordat ik de email had van klantenservice, and tot die tijd was het van kastje naar de muur, naar KPN, naar Volker-Wessels Telekom, terug naar T-mobile, weer naar KPN, weer T-mobile, en geen oplossing dus
    - prijs: ik zie nu (nog geen maand sinds aansluiting!) dat er online hetzelfde wordt aangeboden voor een lagere prijs (ook T-mobile)
    - snelheid internet: nog net geen 40 Mbps

    Familie Collewijn

    2 oktober 2017 09:35

    Overstappen:6Kwaliteit:1
    Klantenservice:6Prijs:6
    Installatie (monteur):3Snelheid internet:1
    Kwaliteit:1
    Prijs:6
    Snelheid:1

    Sinds de overgang van Vodafonethuis naar T-Mobilethuis is het internet bij ons één groot drama.. Wifi knalt er dagelijks uit en is zo traag als een slak. Een nieuwe modem gehad maar problemen blijven sterker nog zijn na een week nog erger geworden. Wij raden dan ook sterk af om deze provider te nemen ondanks dat de prijs zeer gunstig is.. Wij hopen dan ook dat wij toestemming krijgen om een overstap te maken want goedkoop blijkt bij T-mobile echt duurkoop te zijn en krijg je geen waar voor je geld..

    Perry

    28 september 2017 19:41

    Overstappen:8Kwaliteit:3
    Klantenservice:8Prijs:3
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:1
    Kwaliteit:3
    Prijs:3
    Snelheid:1

    Ik ben overgestapt van Telfort 100 ( mbps )glasvezel naar T-mobile glasvezel omdat T-Mobile 500 mbps aanbiedt. Het effect ipv 5 x sneller wifi internet , 5 x langzamer. Medewerkers heel vriendelijk , maar monteur is wat arrogant en geeft aan dat 11 mbps genoeg zou zijn.Al nieuw modem gehad , al Fritzbox gehad en het blijft gewoon bagger.
    Ik wil weg en heel snel !

    Sascha

    28 september 2017 09:34

    Overstappen:1Kwaliteit:1
    Klantenservice:1Prijs:1
    Installatie (monteur):1Snelheid internet:1
    Kwaliteit:1
    Prijs:1
    Snelheid:1

    We are supposed to have 100/100 and for past months we have no reach at all I have to use my 4G hotspot and nothing is done even though I have called to klantservice and had a guy out to the house to check.

    We have no internet but pay every month. It's over I break up.

    Wilkens

    6 september 2017 21:50

    Overstappen:6Kwaliteit:6
    Klantenservice:6Prijs:6
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:6
    Kwaliteit:6
    Prijs:6
    Snelheid:6

    Hier een ramp nu het t-mobile is
    Vodafone nooit geen problemen
    Internet met name WiFi werkt nauwelijks
    Nwe modem moest over wezen monteur is geweest zegt alles nu goed
    Nou 3 dagen en weer haperen
    Via Facebook contact gelegd zouden op afstand weer wat wijzigen
    Resultaat WiFi die haast niet werk op geen enkel apparaat

    Jansen-Cuperus

    24 augustus 2017 10:57

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:4
    Klantenservice:5Prijs:4
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:3
    Kwaliteit:4
    Prijs:4
    Snelheid:3

    Sinds T-Mobile Internet en tv heeft overgenomen van Vodafone is het een drama! Met name Internet. Niks laad meer zonder hapering! Als je dan contact hebt met de klantenservice zeggen ze dat je router niet goed afgesteld staat. Met Vodafone nooit last van gehad.

    Niet aan te raden dus.

    Edwin

    18 juli 2017 11:38

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:4
    Klantenservice:4Prijs:7
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:6
    Kwaliteit:4
    Prijs:7
    Snelheid:6

    Al een paar jaar internet van eerst Vodafone, nu T-Mobile. Ten tijde van Vodafone praktisch nooit storing,of last van vastlopers etc, sinds de overname door T-Mobile, regelmatig last. Binnenkort overstappen dus.

    Jochem

    20 juni 2017 10:13

    Overstappen:7Kwaliteit:4
    Klantenservice:6Prijs:6
    Installatie (monteur):7Snelheid internet:4
    Kwaliteit:4
    Prijs:6
    Snelheid:4

    Ik heb 50Mb glasvezel internet maar er zijn regelmatig haperingen in het internet en de snelheid fluctueert constant. Glasvezel zou stabiel moeten zijn maar het Tmobile abonnement van ons dus niet. De klantenservice is op zich behulpzaam en vriendelijk maar suggereert o.a. dat het aan de dienstverlener (website of server) zou kunnen liggen terwijl dezelfde dienstverlener wel goed bereikbaar is via mijn mobiele telefoon provider. Ik ben langzamerhand mijn vertrouwen in TMobile glasvezel internet verloren en ga denk ik Telfort eens proberen.

    fred van Heusden

    16 juni 2017 09:13

    Overstappen:6Kwaliteit:7
    Klantenservice:2Prijs:6
    Installatie (monteur):7Snelheid internet:7
    Kwaliteit:7
    Prijs:6
    Snelheid:7

    on persoonlijk , geen respect, komen afspraken niet na.
    tv traag met zappen , gewoon niet doen

    Hans

    25 mei 2017 23:45

    Overstappen:3Kwaliteit:2
    Klantenservice:3Prijs:2
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:1
    Kwaliteit:2
    Prijs:2
    Snelheid:1

    Voorheen Vodaphone via glasvezel en daar was ik zeer tevreden mee, daarna ongevraagd overgenomen door T-Mobile. De prijs ging ook nog omhoog, omdat Fox Sport en History Channel verplicht aan het zenderpakket werden toegevoegd. Zappen gaat langzamer en vaak blokkerig beeld. Advies van T-Mobile om de kabels te vervangen (tijdens de drie jaar Vodaphone waren de kabels prima). TV-modem loopt vaak vast (tv-beeld bevroren), modem moet dan worden gereset.

    Sinds de T-Moblie de provider is is internet nooit meer download 50 Mbit geweest (daar betaal ik voor), maar stukken langzamer tot 3 MBit.
    Ga snel overstappen.

    Ad van Oostenrijk

    11 mei 2017 20:34

    Overstappen:3Kwaliteit:4
    Klantenservice:5Prijs:5
    Installatie (monteur):2Snelheid internet:2
    Kwaliteit:4
    Prijs:5
    Snelheid:2

    bestellen ging goed, overstapservice kwam ik pas tegen op de site van Vodafone toen ik al overgestapt was.
    Monteur kwam een uur vroeger dan afgesproken waardoor ik niet thuis was.Hoorde van mijn vrouw dat ze moest meehelpen met kabeltrekken. Volgens de monteur eigenlijk een klusje voor 2 man, maar hij was alleen. Huistelefoon moet ik voortaan opladen in de meterkast.
    Internet werkte niet, moet via een adapter waar niets over gezegd was en die ik zelf maar ben gaan kopen.
    Internet geeft bijna dagelijks problemen, moet of een tijdje wachten of de probleemoplosser van windows gebruiken. Netflix via home cinemaset bijna niet te gebruiken.
    Kwaliteit TV goed, zappen gaat erg traag.
    Zal binnenkort wel overstappen worden!

    Gudo

    11 mei 2017 00:15

    Overstappen:1Kwaliteit:1
    Klantenservice:6Prijs:1
    Installatie (monteur):1Snelheid internet:1
    Kwaliteit:1
    Prijs:1
    Snelheid:1

    Voorheen bij Vodafone. Daar nooit last gehad van storing. Sinds T-mobile Vodafone glasvezel heeft overgenomen zijn er meerdere storingen geweest op de mediabox waardoor er geen zender meer kon worden gewisseld. Internet upload is nog maar de helft van de beloofde snelheid. Het netwerk heeft regelmatig last van kleine storing (hiccups in de verbinding) die impact hebben op streamen van content (netflix) en bij online games (verlies connectie naar server). De laatste weken wordt dit alleen maar erger. Voor mij reden om over te gaan stappen naar een andere provider.

    Astrid

    10 mei 2017 11:41

    Overstappen:8Kwaliteit:8
    Klantenservice:9Prijs:9
    Installatie (monteur):9Snelheid internet:8
    Kwaliteit:8
    Prijs:9
    Snelheid:8

    Goed en snel internet nog nooit storing gehad. Prijs kwaliteit heel goed. Tv opnemen pauzeren kan.mee besteld. Zeer tevreden.

    ger

    7 mei 2017 20:44

    Overstappen:6Kwaliteit:3
    Klantenservice:n.v.t.Prijs:5
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:3
    Kwaliteit:3
    Prijs:5
    Snelheid:3

    het internet is niet stabiel de wifiverbinding valt vaak weg of is erg traag.

    We zijn overgestapt op glasvezel en dachten dat we sneller internet zouden krijgen maar met die haperingen worden we niet vrolijk. Gelukkig kijken we nog niet tv via internet / glasvezel.

    Bovendien had Vodafone niet mijn oude provider opgezegd waardoor ik dat alsnog zelf moest doen.

    Al met al ontevreden over de overstap naar Vodafone. Ik weet nu al dat ik het jaar uit ga zingen om daarna zo snel mogelijk weer op te zeggen.

    De installatie van monteur kost 35 euro voor 10minuten werk. Hij was zo weer weg.

    Ron

    4 mei 2017 20:42

    Overstappen:10Kwaliteit:10
    Klantenservice:n.v.t.Prijs:10
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:10
    Kwaliteit:10
    Prijs:10
    Snelheid:10

    Geen enkele klacht, t-mobile behandelt je correct. Kwaliteit van het bestelproces, website en de communicatie is ongekend goed.

    Jan Wijma

    29 april 2017 20:12

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:10
    Snelheid:10Overstap:10
    Klantenservice:8Eindcijfer:9
    Installatie:10
    Overstap:10
    Eindcijfer:9

    Ik heb al bijna 3 jaar vodafone en nu dan T-mobile. Ik ben altijd nogal van het overstappen geweest, maar ik ben zo ontzettend tevreden dat ik gewoon niet durf over te stappen. Heb in al die tijd nog nooit een storing gehad. Nog nooit een rimpeltje over het scherm of een hapering in mijn internet. Een keer deed mijn telefoon vreemd en dat was opgelost na een keer het modem opnieuw opstarten. Ik heb door mijn hele huis snel internet via wifi en het beeld van deze provider is het mooiste wat ik ooit heb gehad. Is werkelijk niet te vergelijken met andere aanbieders. Het enige min puntje is dat ik opgenomen programma's niet op mijn tablet kan terug kijken maar dat geld voor bijna alle providers. Ga zo door T-mobile.

    Edith Bijster

    28 april 2017 23:44

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:10
    Snelheid:8Overstap:8
    Klantenservice:8Eindcijfer:8
    Installatie:10
    Overstap:8
    Eindcijfer:8

    Goede aanbiedingen, snel internet, tv pauzeren en opnemen.Nog nooit storingen gehad. Klantenservice vriendelijk en goed te bereiken.

    Goorenaar

    22 april 2017 16:12

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:7
    Snelheid:2Overstap:9
    Klantenservice:5Eindcijfer:4
    Installatie:7
    Overstap:9
    Eindcijfer:4

    Het werd wel correct geïnstalleerd, de overstap naar T-mobile ging makkelijk, en wanneer de klantenservice werd gebeld nam er netjes een 16 jarige op die vroeg of we al geprobeerd hadden om de router in en uit te schakelen. De verbinding is echter de slechtste die we ooit hebben gehad (in het postcode 7471 gebied.) Andere providers die we hebben gehad zijn Ziggo, KPN, en Telfort. Telfort was ook dramatisch, maar T-mobile wist het nog een stap erger te maken. Voorheen hadden we Ziggo welke een uitstekende verbinding leverde (maar een klein beetje duurder was). Sinds ik het huis uit ben (2010) heeft mijn moeder verschillende malen een overstap gemaakt vanaf Ziggo. Waarschijnlijk omdat zij een complex heeft waardoor ze wanneer ze een aanbieding ziet ze er niet vanaf kan blijven, alsof het de 5 euro per maand verschil op jaarbasis het waard is dat je internet er regelmatig 5-10 minuten uit ligt en je niet degelijk kunt streamen of gamen. Het internet van T-mobile is totaal ongeschikt om spellen op te spelen of soms zelfs videos op te kijken, en valt soms willekeurig 5-10 minuten uit. De ping op een Amsterdam server was met Ziggo 9-20ms, waar het met T-mobile 35-60ms is. De kwaliteit van de verbinding is leuk om soms je email te checken, maar gamers en video streamers (netflix) etc raad ik aan om T-mobile absoluut te vermijden. 2 megabytes per seconde downloaden heb je niets aan als je een hogere ping hebt, constant vertragingen hebt, en het willekeurig 5-10 minuten lang uitvalt. Zit je net lekker je TV-serie te kijken, valt het internet willekeurig 5 minuten uit. Ik zou het aanraden voor mensen die een internetverbinding hebben om alleen hun email te checken en hun films torrenten. Netflix, Spotify, Popcorn Time etc gebruikers kunnen T-mobile naar mijn ervaring beter vermijden. Gamers moeten absoluut niet eens een seconde nadenken over T-mobile. Stel je voor, zit je net in je Counter Strike competitive wedstrijd met een 14-14 score, valt verdomme het internet uit!!

    Carine

    14 april 2017 11:05

    Prijs/kwaliteit:4Installatie:6
    Snelheid:4Overstap:6
    Klantenservice:4Eindcijfer:5
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:5

    Wij zijn van Ziggo overgestapt naar Vodafone (T-Mobile), van 20 Februari tot 26 maart is het goed gegaan, nu hebben we minimaal elk uur een onderbreking van 5 tot 10 minuten, van TV en Internet, zodat wè van èĺķè film een ďeel missen, meestal het eind.

    Doordat het internet ook niet werkt hebben ook niets aan Netflix,

    Antwoord van T-mobile we zijn er me bezig. Nu al bijna 3 weken.

    Zo snel als mogelijk zullen we weer over stappen.

    Jacqueline

    3 april 2017 15:02

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:7
    Snelheid:6Overstap:7
    Klantenservice:7Eindcijfer:10
    Installatie:7
    Overstap:7
    Eindcijfer:10

    Was heel tevrede over vodafone, maar sinds de overname door t-mobile is het internet lang niet meer zo stabiel en is de wifiverbinding niet vanzelf sprekend en word die er steeds uitgegooid

    Fred

    22 maart 2017 18:29

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:8
    Snelheid:7Overstap:5
    Klantenservice:3Eindcijfer:4
    Installatie:8
    Overstap:5
    Eindcijfer:4

    Nooit geen problemen gehad bij Vodafone totdat TMobile het over had genomen. Laatste weken regelmatig storing in het internet, dus geen signaal en dus geen tv ook. Fail to receive ip afdres from DHCP server. Klanenservice stuurt de klacht slechts door en daar blijft het bij. Soms is het signaal eventjes terug, maar dat is slechts tijdelijk. Als signaal eventjes terug is kan je een uur later weer met de gehele procedure overnieuw beginnen. Slechte service en je wordt niet serieus genomen. Vodafone had goede service qua installatie en gelukkig nooit geen storing.

    Richard

    12 maart 2017 11:57

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:8
    Snelheid:8Overstap:8
    Klantenservice:7Eindcijfer:8
    Installatie:8
    Overstap:8
    Eindcijfer:8

    Goede prijs voor wat je krijgt. Het overstappen gaat perfect. De snelheid en het bereik is ook perfect. Klantenservice is zeer goed. Ik raad T-Mobile wel aan!

    Bertina

    9 maart 2017 17:19

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:8
    Snelheid:6Overstap:6
    Klantenservice:6Eindcijfer:7
    Installatie:8
    Overstap:6
    Eindcijfer:7

    Sinds een jaar overgestapt naar t-mobile voorheen Vodafone
    Overstap ging goed alleen de lange wachttijden voor dat ik aangesloten werd
    Mag en kan ww wat sneller denk
    Verder overhet algemeen tevreden alleen vindt ik soms het internet wat traag gaan

    Brenda

    15 januari 2017 12:05

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:7
    Snelheid:7Overstap:6
    Klantenservice:8Eindcijfer:8
    Installatie:7
    Overstap:6
    Eindcijfer:8

    Ben zeer tevreden over vodafone

    i.Mahn

    7 januari 2017 23:14

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:9
    Snelheid:9Overstap:9
    Klantenservice:10Eindcijfer:9
    Installatie:9
    Overstap:9
    Eindcijfer:9

    Ik ben zeer tevreden over Vodafone zoals internet en mobiel heb ik al jaren top

    Gurel

    6 januari 2017 17:14

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:9
    Snelheid:8Overstap:9
    Klantenservice:7Eindcijfer:7
    Installatie:9
    Overstap:9
    Eindcijfer:7

    Overstap goed en snel geregeld. Als je niks snapt van techniek is het de juiste provider.

    Digitale ontvangers zijn heel standaard en saai in het menu. Reageert vrij redelijk vlot. Het modem is stabiel maar helemaal afgetimmerd.

    Voor mensen die goedkoop en goed internet willen zonder technische kennis de juiste provider alhoewel T-Mobile deze tak van Vodafone heeft overgenomen ivm de fusie tussen Ziggo en Vodafone.

    Ik hoop dat Tmobile betere hardware kan leveren zoals een goed modem in bridgemodus.

    Van mij krijgen ze een 7.5

    Karel

    2 december 2016 10:55

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:9
    Snelheid:8Overstap:8
    Klantenservice:7Eindcijfer:8
    Installatie:9
    Overstap:8
    Eindcijfer:8

    Goedkope provider, heel tevreden met de overstap vanaf Tele2. Eigenlijk weinig met de klantenservice te maken gehad, dus daar kan ik niet over oordelen. Vooral fijn om Fox Sport op het open kanaal te hebben

    Henk

    12 oktober 2016 15:52

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:8
    Snelheid:7Overstap:4
    Klantenservice:6Eindcijfer:6
    Installatie:8
    Overstap:4
    Eindcijfer:6

    In juni vodafone aangevraagd en in oktober al aangesloten.
    Het bleek daarna dat de prijs 1,50 per maand hoger is dan afgesproken op het moment van aanvragen.
    Die prijsverhoging is in ruil voor een sportkanaal waar ik niet op zit te wachten en waarvoor ik was weggegaan bij ziggo die hetzelfde had gedaan.
    Bovendien had Vodafone niet mijn oude provider opgezegd waardoor ik dat alsnog zelf moest doen en de opzegtermijn daar nog moest betalen.
    Al met al ontevreden over de overstap naar Vodafone. Ik weet nu al dat ik het zo snel mogelijk weer ga opzeggen.

    koen

    30 september 2016 18:23

    Prijs/kwaliteit:n.v.t.Installatie:1
    Snelheid:n.v.t.Overstap:n.v.t.
    Klantenservice:2Eindcijfer:1
    Installatie:1
    Overstap:n.v.t.
    Eindcijfer:1

    Ik wacht al bijna 3 maanden op de levering van mijn internetabonnement. Vodafone communiceert niet naar mij over de stand van zaken, en bellen naar de klantenservice geeft na 15 minuten wachten steevast aan dat zij ook geen idee hebben wanneer de levering van mijn internet zal starten. Dus wanneer je graag bizar lang wilt wachten op uw internet, en voor verdere informatie minimaal een kwartier in de wacht moet zitten om (puntje voor de vriendelijkheid van de klantenservicemedewerkers) te woord gestaan te worden dan is Vodafone een fantastische keuze voor u! Heeft u dit liever niet, dan raad ik aan om uw internet af te nemen bij een capabel bedrijf.

    Peter D

    17 mei 2016 14:02

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:8
    Snelheid:8Overstap:8
    Klantenservice:7Eindcijfer:8
    Installatie:8
    Overstap:8
    Eindcijfer:8

    Vodafone snelheid verhogen
    Ik gebruik al een jaar Vodafone glasvezel. Bij het afsluiten heb ik gekozen voor de laagste snelheid, omdat zonder problemen later voor een hogere snelheid kon worden gekozen. Onlangs wilde ik mijn snelheid van 50 naar 100mbit verhogen, volgens de postcode check zou dit een prijsverhoging geven van €2,50 tov mijn huidige abonnement. Dit klop niet is alleen voor nieuwe klanten en niet voor bestaande klanten was nu € 7,50 meer kwijt. Dus ga je naar Vodafone bedenk dan goed welke snelheid je wilt.

    Laat hier een review achter en ontvang een bol.com cadeaubon t.w.v. €5,-
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Schrijf een review!
    Schrijf een review!
    Bedankt voor uw reactie
    Wij controleren het bericht.