prijsvergelijken

    Zoeken

    Categorieën

    • Geen categorieën
Gemiddeld cijfer
  • Prijsvergelijken: 7,1
  • Klanten: 6,6
  • Eindcijfer: 6,9/
Prijsvergelijken: 7,1
Klanten: 6,6
Eindcijfer: 6,9/

Review internetprovider NLE 2017

14 december 2016 (laatste wijziging 30 maart 2017) door Bea

Levert NLE snel internet? Hoe zit het met het aanbod van tv en bellen? Wat zijn de ervaringen met NLEx, het alles-in-1 internetpakket? En hoe zijn de ervaringen met de klantenservice, word je daar blij van? 

Het antwoord op deze vragen lees je in deze expert review van NLE. 

Omdat NLE een nieuwe speler is op de markt van internet en tv, zijn er nog geen meningen bekend van andere experts en klantenpanels. Wel zijn er al ervaringen van klanten. Die lees je onderaan de pagina.

Samen geeft deze informatie een aardig beeld over de provider. Is overstappen naar NLE een aanrader… of niet?

NLE

Inhoud

    Beoordeling NLE 2017

    4

    Levertijd

    NLE heeft een levertijd van 6 weken. Dat duurt best lang, vergeleken met andere providers. De gemiddelde levertijd is 4 weken.

    7

    Prijs-kwaliteit

    De prijs is laag vergeleken met andere providers. En de tv- pakketten zijn behoorlijk uitgebreid voor dat geld. Wat er gebeurt met de prijs na het eerste abonnementsjaar is nog niet bekend. Dat komt omdat NLE nieuw is in de markt. Vanwege deze onzekerheid geven we slechts een 7. Het cijfer zou dus nog kunnen stijgen.

    7

    Functionaliteiten

    Het basispakket is uitgebreid. Er zitten veel extra's in die je bij andere providers apart moet betalen. En, ook leuk: je krijgt een gratis wifi-versterker. Daardoor heb je in het hele huis een goede internetverbinding.

    8

    Zenderaanbod

    Je ontvangt standaard 117 tv-zenders. Nog niet genoeg aanbod? Dan kun je - tegen meerkosten - uitbreiden met verschillende zenderpakketten.

    7

    Installatie

    Bij glasvezel is de installatie door een monteur gratis. Bij DSL-pakketten kost een monteur je € 79,-, maar als je een beetje handig bent, kan je het ook zelf doen met behulp van een installatiepakket.

    7,1

    Eindcijfer Prijsvergelijken

    Ben jij klant van NLE? Dan nodigen wij jou uit hier onderaan de pagina je beoordeling achter te laten. Je ontvangt als dank een Bol.com-bon ter waarde van € 5,-. (Lees hier de voorwaarden.) 

    provider blinkt uitNLE blinkt uit in ...

    • Scherpe prijs: Een alles-in-1 abonnement is scherp geprijsd ten opzichte van andere providers. Kies je voor een abonnement met DSL-internet? Dan geldt er een vast basistarief. Voor internet betaal je dan altijd hetzelfde, met of zonder tv en/of vast bellen. Dat is vooral een voordeel als je een alles-in-1 abonnement wilt.
    • Groot tv-aanbod: Je krijgt standaard 117 tv-zenders. Bij vergelijkbare pakketten van andere providers ligt het gemiddelde rond de 60. Zijn 117 tv-zenders toch niet genoeg voor je? Dan kun kiezen voor extra zenderpakketten. Bijvoorbeeld de sportpakketten Fox Sports of Ziggo Sport Totaal. Of filmpakketten, een kids- of erotiekpakket, buitenlandse pakketten. Er is veel keuze en deze pakketten zijn maandelijks opzegbaar. Bij NLE ontvang je interactieve tv van KPN.
    • Wifi-service: NLE levert bij elk pakket een gratis wifi-versterker. Daarnaast kun je, tegen betaling, een extra draadloos wifi-punt bestellen. Kies je bij de installatie voor een monteur? Dan krijg je ook nog een gratis wifi-check.

    Minpunten van NLE

    • Geen beveiligingspakket. Dat moet je dus zelf regelen. Andere providers bieden dit wel aan.
    • Geen e-mailadres van NLE. Dat is een nadeel als je graag met Outlook werkt en liever geen Hotmail of Gmail gebruikt.
    • Beperkte mogelijkheden voor vast bellen. Vast bellen zit standaard in je alles-in-1 pakket. Dat kun je alleen uitbreiden met onbeperkt bellen. Helaas geen moderne snufjes als groepsbellen zoals bij XS4ALL.
    • Wat de prijs na het eerste jaar is, is nog onbekend. Die onzekerheid vind ik wel jammer. Valt de prijs tegen? Dan kun je na dit jaar opzeggen. Wel even in de gaten houden dus.
    • Alleen online klantenservice. Heb je een vraag of een klacht? Dan kun je alleen via de website of via social media je vraag stellen. Je kan ze dus niet bellen. Misschien is dit wel van deze tijd, maar niet voor iedereen prettig. Klanten hebben er verschillende ervaringen mee. Positieve én negatieve. Deze lees je onderaan deze review. 

    Kies een abonnement dat bij jou past

    NLE biedt abonnementen met hoge snelheden voor zowel DSL- als glasvezelinternet aan. Via het KPN-netwerk, dat bekend staat als stabiel en betrouwbaar. Je gaat bij NLE een contract aan voor minimaal 1 jaar. Daarna kun je maandelijks opzeggen. 

    • Alle DSL-abonnementen hebben een snelheid van maximaal 100 Mb/s. Mits dit haalbaar is op je adres. Dit pakket heeft een scherpe prijs. 
    • Bij glasvezel kun je kiezen voor snelheden van 50 Mb/s, 100 Mb/s tot 500 Mb/s. Deze abonnementen zijn wel duurder dan het standaard abonnement via DSL.

    Ben je ook energieklant bij NLE? Dan ontvang je eenmalig € 25,- korting op de jaarrekening. Klein extraatje.

    Heb je interesse in NLE als provider? Vergelijk internetabonnementen van NLE.

     

    *De review is een momentopname. De inhoud is met grote zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat de informatie verouderd is of onjuistheden bevat. Raadpleeg voor exacte gegevens de website van de provider.

    Bea

    Mijn naam is Bea.Ik beoordeel alle blogartikelen van het redactieteam vóór publicatie. Ik blog zelf ook.Mijn focus ligt op internet vergelijken. Veel providers, veel verschil in het aanbod. Best complex dus.Ik maak die complexe informatie begrijpelijk. Dat maakt het vergelijken voor jou een stuk makkelijker!Zo ben jij er veel minder tijd mee kwijt.Ik vergelijk zelf elk jaar alle pakketten en ben ook al vaak overgestapt.

    31 klant reviews Schrijf een review

    Michael van Oostende

    30 augustus 2017 16:26

    Overstappen:8Kwaliteit:9
    Klantenservice:n.v.t.Prijs:10
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:9
    Kwaliteit:9
    Prijs:10
    Snelheid:9

    Alweer 9 maanden naar tevredenheid Nlex.
    Was 1 van de eerste.
    Omdat ik van ziggo kwam was de installatie gratis plus een eindejaars bonus va 25 euro omdat ik ook energie afneem van NLE
    levertijd ging volgens afspraak er moest alleen en kabel doorgetrokken worden wat op mij werd verhaald, kosten 35 euro. De monteur maakte een stekkerdoos kapot maar heeft mij een een nieuwe doos gegeven allen met minder stekkers..
    In begin wel af en toe signaal wegval gehad, maar dat duurde niet langer dan hooguit 2 minuten.
    Dat is de laatste maanden niet meer het geval.
    jammer is wel dat de digitale HD zenders achteraf op 700+ zit en niet vooraan.op je afstandsbediening.
    Prijs/kwaliteit is uitstekend

    Kijken wat het wordt na een jaar. Anders loont het hoppen naar een andere prijsvechter.

    B. Kwant

    17 augustus 2017 15:31

    Overstappen:8Kwaliteit:10
    Klantenservice:8Prijs:10
    Installatie (monteur):10Snelheid internet:10
    Kwaliteit:10
    Prijs:10
    Snelheid:10

    De overstap werd een paar dagen vertraagd, maar verder liep alles naar wens en het werkte vanaf dag 1 perfect. Goede snelheid, betrouwbaar en een goede prijs, ga zo door!
    Geen klachten of problemen.

    Debbie

    27 juli 2017 12:33

    Overstappen:9Kwaliteit:8
    Klantenservice:8Prijs:8
    Installatie (monteur):9Snelheid internet:6
    Kwaliteit:8
    Prijs:8
    Snelheid:6

    Geen problemen gehad met overstappen en aansluiten. Klantenservice is telefonisch en via whatsapp prima bereikbaar. Alleen jammer dat ik die vaak nodig heb. Er zijn veel problemen met mijn telefonie aansluiting. Ik ben regelmatig dagen uit de lucht en niemand weet waarom. Sinds februari ben ik klant en sindsdien zijn de prijzen gedaald. Daar baal ik enorm van. Oja, 'mijnnle' werkt ook niet. Kan mijn gegevens en nota's niet inzien

    Ton kwakernaat

    26 juli 2017 17:34

    Overstappen:9Kwaliteit:9
    Klantenservice:9Prijs:8
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:8
    Kwaliteit:9
    Prijs:8
    Snelheid:8

    Ik heb een jaar lang KPN gehad over gestapt nu het zelfde van NLE nou ikben er heel tevreden mee,met de prijs ook KPN 62,50 nu 65,00 ,NLE 35,00 EURO.

    TON

    Fam. Hofland

    15 juli 2017 10:26

    Overstappen:8Kwaliteit:8
    Klantenservice:n.v.t.Prijs:8
    Installatie (monteur):8Snelheid internet:8
    Kwaliteit:8
    Prijs:8
    Snelheid:8

    Sinds 4 juli maken wij gebruik van het all-in-pakket van NLE+. Alles was perfect geregeld en op de juiste datum gemonteerd door de monteurs. Alles werkt prima. Ook vanuit Ziggo is prima meegewerkt om een goede overstap mogelijk te maken. Reden voor deze overstap is vanwege het prijsverschil. Indien er op een later moment toch problemen komen welke niet goed worden opgelost, dan is een overstap naar Ziggo weer het overdenken waard.

    johan van pelt

    3 juli 2017 16:31

    Overstappen:1Kwaliteit:n.v.t.
    Klantenservice:1Prijs:n.v.t.
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:n.v.t.
    Kwaliteit:n.v.t.
    Prijs:n.v.t.
    Snelheid:n.v.t.

    5 mei alles in een besteld kon pas 13 juni geleverd worden geen pakket geleverd info en contact niet
    mogelijk dan bericht dat het nog langer kon gaan duren,geen info mogelijk hoe lang ,nu 3 juli nog steeds
    geen leverdatum ,op de vraag ik wil er vanaf werd gezecht dat is niet mogelijk (verkeerde info wandt
    officieel gaat het termijn van 14 dagen zicht pas in als je aangesloten ben en kan oordelen of het bevalt
    ze gebruiken allerlei smoesjes dat het niet aan hun ligt maar aan kpn (onzin)en ze weigeren de klant op de hoogte te houden kortom u bent gewaarschuwt je bent gek als je met hun in zee gaat ! ! ik ben zo stom geweest en heb na 2 maanden nog geen internet en bij een nieuw contract gaat er weer een hele maand voorbij dus zit ik intussen 2 maanden zonder internet tv en telefoon. schandalig hoe je behandeld wordt
    oj de premie werdt wel geint voor de verstreken tijd.

    Prawo

    13 juni 2017 13:24

    Overstappen:8Kwaliteit:10
    Klantenservice:9Prijs:10
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:9
    Kwaliteit:10
    Prijs:10
    Snelheid:9

    Overstappen vertoonde een hapering vanwege een mislukte incasso. Dankzij een alerte en goed benaderbare klantenservice werd de vertraging beperkt tot één week.
    De oude provider (Online) houdt zich helaas niet aan de in de branche onderling afgesproken overstapregeling en blijft nog nota's sturen, maar daar kan NLE weinig aan doen.
    Een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding voor klanten van het eerste uur maar helaas erg verslechterd sinds de prijzen op 12 juni 2017 werden verhoogd. Nu onvoldoende concurrerend in mijn ogen.
    Jammer dat NLE geen gebruik maakt van de mogelijkheid die de Mediawet biedt om bij minder dan 100.000 klanten (men zit nu op ongeveer 30.000) TV aan te bieden met uitsluitend NPO 1-2-3 (dus zonder de reclamezenders uit de RTL en SBS stal).

    Sandra

    13 juni 2017 00:17

    Overstappen:7Kwaliteit:10
    Klantenservice:8Prijs:10
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:10
    Kwaliteit:10
    Prijs:10
    Snelheid:10

    Sinds begin van de maand een abonnement via NLEx en tot nu toe zeer tevreden. Geen last gehad van de levertijd, daar ik minimaal een maand opzegtermijn had bij mijn oude leverancier. Omdat NLEx een levertijd had van 6 weken, mijn oude abonnement op de beloofde activatiedatum van NLEx geplaatst. Dit is prima verlopen. Installatie was ook een fluitje van een cent en alle gebruiksaanwijzingen zitten erbij. En TV is via KPN! Ik zie dat het abonnement nu al is verhoogd. Jammer, maar ergens wel begrijpelijk. Een totaalprijs van €29,95 is enorm laag.

    Jos van den Bos

    24 mei 2017 13:56

    Overstappen:10Kwaliteit:10
    Klantenservice:9Prijs:10
    Installatie (monteur):10Snelheid internet:10
    Kwaliteit:10
    Prijs:10
    Snelheid:10

    Mijn Internet, televisie en telefonie zijn afgelopen maandag door de installateur van NLEx geïnstalleerd. Ik ben na jaren overgestapt van UPC/ Ziggo naar NLE door de interessante prijs en de diverse goede recensies. Altijd tevreden geweest over Ziggo maar het prijsverschil deed mij beslissen om over te stappen, scheelt mij zo'n 250 euro per jaar en snelheid via DSL is gelijk. De installateur ging pas naar huis toen alles werkte. Ben er tot nu toe enorm blij mee.

    soeria

    16 mei 2017 04:06

    Overstappen:10Kwaliteit:10
    Klantenservice:10Prijs:10
    Installatie (monteur):8Snelheid internet:8
    Kwaliteit:10
    Prijs:10
    Snelheid:8

    goede prijs kwaliteit

    Kris P

    12 mei 2017 17:48

    Overstappen:10Kwaliteit:10
    Klantenservice:n.v.t.Prijs:10
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:10
    Kwaliteit:10
    Prijs:10
    Snelheid:10

    Sinds vandaag online bij NLE na een jaar bij T-Mobile te hebben gezeten. Was tevreden bij T-Mobile maar omdat ik weinig tv kijk, nooit vast bel maar wel degelijk internet nodig heb, besloot ik om over te stappen voor een keurige prijs van EUR 30 p/m.

    Ik heb twee maanden (voor het einde van mijn contract met TMobile) van te voren mijn aanvraag ingediend en heb alles Keurig op tijd binnen gekregen. Sinds vandaag dus online en ik haal de volle snelheid van 100Mbit met een mijn telefoonlijn!

    Kortom,tot dusver geen gek word over de diensten. Heb dus ook geen klantenservice nodig gehad, vandaar mijn NVT als cijfer. Ook het installeren is tegenwoordig gewoon plug & play.

    ton

    5 mei 2017 16:25

    Overstappen:8Kwaliteit:10
    Klantenservice:9Prijs:10
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:8
    Kwaliteit:10
    Prijs:10
    Snelheid:8

    NLE beloofde een soortgelijk pakket als mijn vorige leverancier. Zou wel 30 euro per maand goedkoper zijn.
    NLE is die belofte nagekomen. En het werkt allemaal hetzelfde.
    Het overstappen verliep keurig.
    NLE hield zich keurig aan het afgesproken leverschema. Wel even zonder vaste telefoon gezeten maar dat lag aan een klein plaagstootje van de vorige leverancier (toch even schuiven met datum).
    Klantenservice is een kwestie van even de weg leren kennen; zeker niet slechter dan de rest; vriendelijke,behulpzame medewerkers. Wel even wennen aan het gebruik van social media als service-instrument.
    Het pakket is helemaal compleet met alle kabeltjes. Zeer tevreden al met al.

    Hans

    21 april 2017 22:26

    Prijs/kwaliteit:10Installatie:10
    Snelheid:9Overstap:9
    Klantenservice:8Eindcijfer:9
    Installatie:10
    Overstap:9
    Eindcijfer:9

    Ik vind het super dat er een provider is die de groten aandurft.
    Alles liep prima en de kwaliteit is uitstekend.
    Na een jaar zie ik wel weer verder maar voor nu super.

    Fastroller

    20 april 2017 14:59

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:7
    Snelheid:9Overstap:7
    Klantenservice:7Eindcijfer:8
    Installatie:7
    Overstap:7
    Eindcijfer:8

    Ik ben klant geworden bij NLE, vanwege de enorm scherpe deal. Ik heb het bewust afgewacht en ben blij dat ik niet gelijk ben overgestapt na de nieuwe introductie en opstartproblemen, die ik overal op internet las. Mijn overstap verliep soepel en ik heb supersnel internet voor een super prijs. Al moet ik nog wel afwachten wat de kosten per maand na het 1e jaar gaan worden. Al met al beste aanbod wat er nu is!

    wim

    20 april 2017 08:12

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:3
    Snelheid:3Overstap:1
    Klantenservice:1Eindcijfer:3
    Installatie:3
    Overstap:1
    Eindcijfer:3

    Ik ben inmiddels al een dagje ouder maar zeker geen onbenul op het gebied van gebruik computers en social media. Het mag dan modern lijken om alles via internet te regelen zoals NLE denkt te moeten doen maar het is gewoon onbehoorlijk. Ze bekijken het maar die NLE jongens ik blijf lekker bij mijn veel te dure provider die ik gewoon kan bellen als ze slecht presteren

    Ricardo

    20 april 2017 07:48

    Prijs/kwaliteit:10Installatie:6
    Snelheid:8Overstap:8
    Klantenservice:8Eindcijfer:9
    Installatie:6
    Overstap:8
    Eindcijfer:9

    Jullie zijn erg goed en snel

    Frederikus

    15 april 2017 13:19

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:9
    Snelheid:9Overstap:9
    Klantenservice:5Eindcijfer:7
    Installatie:9
    Overstap:9
    Eindcijfer:7

    wij zijn sinds kort aangesloten bij nle en moet zeggen dat ik ondanks de vele negativieteit zelf toch aardig tevreden zijn.
    enigste wat ik vind dat beter kan bij hun is de communicate want ze zijn moeilijk te bereiken,

    maar verder zijn wij zeer te vreden en dat was bij onze vorige aanbieder totaal niet het geval.

    nu zijn wij natuurlijk nog maar kort lid maar wou dit toch met jullie delen.

    marten

    13 april 2017 19:31

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:10
    Snelheid:8Overstap:8
    Klantenservice:6Eindcijfer:7
    Installatie:10
    Overstap:8
    Eindcijfer:7

    NLE vind ik goede service hebbeb, op vragen via de site wordt snel gereageerd en telefonisch goed opgelost! wel is soms de wachtijd dat je contact krijgt iets lang, maar als je ze te pakken hebt doen ze zeker goed werk en komen met een oplossing.

    zoals het nu gaat blijf ik zeker nog jaren lid.

    roel

    12 april 2017 15:22

    Prijs/kwaliteit:1Installatie:1
    Snelheid:1Overstap:1
    Klantenservice:1Eindcijfer:1
    Installatie:1
    Overstap:1
    Eindcijfer:1

    Echt een hele beroerde service.

    "We hebben besloten om e-mails die als reactie op een van onze servicemails volgen niet te lezen en dus niet te beantwoorden."

    D Bakker

    9 april 2017 12:47

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:9
    Snelheid:8Overstap:7
    Klantenservice:8Eindcijfer:8
    Installatie:9
    Overstap:7
    Eindcijfer:8

    Sinds kort over gestapt van ziggo naar onle en tot nu toe wil ik niets anders meer zijn zeer tevreden over de prijs kwaliteit van hun.

    Goede prijs
    Voor een mooi pakket

    Rene

    3 april 2017 22:09

    Prijs/kwaliteit:5Installatie:n.v.t.
    Snelheid:5Overstap:n.v.t.
    Klantenservice:1Eindcijfer:1
    Installatie:n.v.t.
    Overstap:n.v.t.
    Eindcijfer:1

    Nog nooit een klantenservice en klachtafhandeling meegemaakt die zo klantonvriendelijk is. Je klacht wordt totaal niet serieus genomen voor mij nooit meer zaken doen mat NLE!

    Pierre

    31 maart 2017 17:55

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:6
    Snelheid:6Overstap:6
    Klantenservice:6Eindcijfer:6
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:6

    Was van plan om door prijsstijgingen van Delta/Zeelandnet over te stappen naar NLE; een flink stuk goedkoper, maar gezien de bovenstaande recensies zeer terughoudend geworden.
    Vooral de belangrijke service achteraf schrikt mij af want die is bij Zeelandnet "top" !

    Peter D

    29 maart 2017 18:48

    Prijs/kwaliteit:1Installatie:n.v.t.
    Snelheid:n.v.t.Overstap:1
    Klantenservice:1Eindcijfer:1
    Installatie:n.v.t.
    Overstap:1
    Eindcijfer:1

    Oh mijn God, wat een slecht bedrijf. in februari alles in 1 gevraagd voor 27 maart. geen pakket ontvangen en ze weten niet of ik ooit die pakket krijg.

    Ik heb mijn bestelling geannuleerd, klaar.

    FMYK

    9 februari 2017 12:19

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:7
    Snelheid:9Overstap:6
    Klantenservice:6Eindcijfer:8
    Installatie:7
    Overstap:6
    Eindcijfer:8

    Helaas duurt overstappen ca. 6 weken, daar moet je goed rekening mee houden wil je niet zonder internet en TV komen te zitten. De op mijn adres beloofde snelheid van 100 Mbs wordt daadwerkelijk gehaald en dat is bij geen eerdere provider gerealiseerd. Al met al zeer tevreden voor het geld. Voor €29.95 kun je echt geen beter aanbod krijgen.

    Cindy

    1 februari 2017 11:13

    Prijs/kwaliteit:n.v.t.Installatie:n.v.t.
    Snelheid:n.v.t.Overstap:1
    Klantenservice:3Eindcijfer:2
    Installatie:n.v.t.
    Overstap:1
    Eindcijfer:2

    Via site abbonoment afgesloten met overstap service! Oude bij Ziggo werd netjes opgezegt en er zou op 10-2 aansluiten komen van NLE!
    We moesten wel een vooruitbetaling doen van het bedrag van februari. Gedaan, nu zou alles goed komen!
    Op 31-1 lullig mailtje dat ze ons toch niet konden aansluiten en we het geld zelf terug moesten halen. Plus met hangende pootjes terug konden naar Ziggo.

    Mooi geregeld, NIET DUS!

    Nu weer terug bij oude, koste veel tijd maar uiteindelijk niets opgeleverd.

    Rick ten Cate

    31 januari 2017 02:23

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:7
    Snelheid:7Overstap:4
    Klantenservice:6Eindcijfer:7
    Installatie:7
    Overstap:4
    Eindcijfer:7

    Prima internet alleen wifi heeft soms geen verbinding

    Moss

    23 januari 2017 22:02

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:6
    Snelheid:7Overstap:6
    Klantenservice:1Eindcijfer:5
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:5

    Ik gebruik sinds kort Nlex op zich was ik tevreden over de prijs en kwaliteit, maar waar ik echt moeite mee heb is de klantenservice. Dat is zeer slecht geregeld . Nlex wilt alles digitaal regelen, maar ik kan niet inloggen via de de nle app en wanneer je telefonisch contact wilt opnemen moet je uren en uren wachten totdat je iemand aan de lijn hebt en als je ze eindelijk aan de lijn krijgt zijn er geen oplossingen.

    NLex moet de problemen oplossen, want ik baal er heel erg van. Voor mij ook geen NLEx meer na dit jaar.

    S nauman

    19 januari 2017 22:26

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:8
    Snelheid:7Overstap:3
    Klantenservice:2Eindcijfer:5
    Installatie:8
    Overstap:3
    Eindcijfer:5

    Duurde 6 wkn voordat ik eindelijk internet&tv had. Pakket kwam na 5 wkn binnen. Instaleren was een eitje maar de klantenservice is naatje. Erg slecht te bereiken.

    Thijs

    18 januari 2017 15:34

    Prijs/kwaliteit:1Installatie:1
    Snelheid:1Overstap:2
    Klantenservice:4Eindcijfer:2
    Installatie:1
    Overstap:2
    Eindcijfer:2

    4 weken nadat het in zou gaan, nog steeds geen pakket ontvangen. Absoluut waardeloos. Ook klantenservice nauwelijks bereikbaar. Absolute schande. Wil nooit meer iets met NLE te maken hebben

    H.J. de Man

    16 januari 2017 00:03

    Prijs/kwaliteit:10Installatie:10
    Snelheid:10Overstap:10
    Klantenservice:10Eindcijfer:10
    Installatie:10
    Overstap:10
    Eindcijfer:10

    Goed en goedkoop.

    Mm

    14 januari 2017 14:51

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:8
    Snelheid:8Overstap:4
    Klantenservice:2Eindcijfer:7
    Installatie:8
    Overstap:4
    Eindcijfer:7

    Sinds kort bij NLEx na 10 jaar bij Tele2. Apparatuur is goed. Internet in orde en snelheid zoals beloofd. Televisie en Telefoon dik in orde alles is dan ook via het kpn netwerk. Toch ben ik niet tevreden dit komt door de bereikbaarheid van de klantenservice. Dit kan alleen via sociale media. De beloofde reactie tijd via WhatsApp 15 minuten was de eerste keer 21 uur. Reactie tijd is nu gewijzigd naar 1 dag. Maar respons is bij mij nu 3 dagen. Direct reageren heeft geen zin je krijgt geen antwoord. Zo kan een klein probleempje weken duren. Dan maar iets meer betalen voor een klanten service die je kunt bellen. Voor mij geen NLEx meer na dit jaar.

    Laat hier een review achter en ontvang een bol.com cadeaubon t.w.v. €5,-
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Schrijf een review!
    Schrijf een review!
    Bedankt voor uw reactie
    Wij controleren het bericht.