prijsvergelijken

    Zoeken

    Categorieën

    • Geen categorieën
Gemiddeld cijfer
  • Prijsvergelijken: 7,0
  • Klanten: 4,3
  • Eindcijfer: 5,6/
Prijsvergelijken: 7,0
Klanten: 4,3
Eindcijfer: 5,6/

Review internetprovider Fiber 2017

7 juli 2015 (laatste wijziging 14 maart 2017) door Suzanne

Kan Fiber alleen glasvezelinternet leveren? Is Fiber een dure provider? Is het tv-aanbod goed? Zitten er veel extra’s bij? En hoe flexibel is de provider?  

De antwoorden op deze en andere vragen lees je in deze expert-review. Ook lees je de mening van andere Fiber-klanten. Bij elkaar geeft dit een aardig beeld van de provider. Zodat jij weet of je wel of niet moet overstappen op Fiber.

Fiber

Inhoud

    Beoordeling internetprovider Fiber 2017

    6

    Levertijd

    Een besteld abonnement is binnen 4 weken in huis. Dat kan sneller.

    7,5

    Prijs-kwaliteit

    Fiber levert hoge snelheden voor een relatief lage prijs. Dit is vooral gunstig bij adressen waar de maximale internetsnelheid hoog ligt.

    7

    Functionaliteiten

    Fiber heeft veel opties maar hier betaal je wel extra voor.

    7

    Zenderaanbod

    Een standaard internet en tv pakket van Fiber bevat 35 tv-zenders inclusief de zender Fox Sports 1.
    Geen Kidspakket, Duits-, Turks- of Hindipakket beschikbaar

    7,5

    Installatie

    Je ontvangt een doe-het-zelf-installatiepakket. Als het zelf niet lukt, komt er een monteur gratis langs.

    7

    Eindcijfer Prijsvergelijken

    Ben jij klant (geweest) bij Fiber? Dan nodigen wij je uit om onderaan de pagina jouw beoordeling achter te laten.  

    provider blinkt uitFiber blinkt uit in…

    • Hoge snelheden. Standaard levert Fiber 100 Mb/s bij zowel DSL als glasvezel. Let wel op bij DSL: die hoge snelheden haal je lang niet op elk adres. Check tijdens het internet vergelijken wat bij jou mogelijk is.
    • Glasvezelgarantie. Zodra er glasvezel beschikbaar is op jouw adres, sluit Fiber je kosteloos over. Als je dat wilt tenminste. Want je betaalt dan wel een andere maandprijs.
    • Snelheidsgarantie. Fiber garandeert dat je de hoogst mogelijke internetsnelheid ontvangt die mogelijk is op jouw adres. Is dat toch niet zo, dan kun je dat via Fiber.nl/speedtest aantonen en korting op je abonnement krijgen.

    Uitbreidbare pakketten

    Alles-in-1Fiber biedt abonnementen met alleen internet, internet en tv of internet en vast bellen.

    Er zijn 3 typen Alles-in-1 internetabonnementen: Light, Medium en Top. Je kan de abonnementen uitbreiden met een aantal opties, zoals internetbeveiliging, SmartAlarm, extra zenders en themapakketten. Het basis tv-pakket bevat al enkele opties: Fox Sports 1 Eredivisie. Televisie kijken op verschillende apparaten. Video on Demand. Dat soort dingen.

    Maar… Je moet weten dat je geen apart Kidspakket of buitenlands pakket kan kiezen. Wél kun je kiezen voor zenderpakketten met een diversiteit aan zenders. Daarin zitten ook buitenlandse zenders en zenders voor kinderen. Ook sport, erotiek en documentaires. Check vooraf goed welke zenders erin zitten!

    Wat betreft Vast Bellen is Fiber niet echt onderscheidend. Bel je vaak, dan kun je een Onbeperkt Bellen-abonnement nemen en daarmee op belkosten besparen. 

    gebruikers ervaringenAndere reviews van experts over Fiber

    Op dit moment zijn er geen reviews van andere experts beschikbaarHet consumentenpanel van de Consumentenbond heeft Fiber recentelijk niet beoordeeld.

     

    Internet en tv

    Kies het abonnement dat bij jou past

    Fiber is niet per se goedkoop. Maar Fiber levert wel hoge snelheden voor een relatief lage prijs. Dat is fijn. Mits je een hoge snelheid kunt ontvangen. Als dat niet kan, dan is Fiber wel duur. Check dat dus voordat je een abonnement afsluit!

    Alle extra's zijn bij Fiber maandelijks opzegbaar.

    Lees hier meer over internetprovider Fiber of vergelijk internetabonnementen van Fiber.

    * de review is een momentopname. De inhoud is met aandacht samengesteld. Toch kan het voorkomen dat de informatie op deze pagina verouderd is of onjuistheden bevat. Raadpleeg voor exacte gegevens website van de provider.

     

    Suzanne

    29 klant reviews Schrijf een review

    B. Van Eijk

    13 september 2017 07:46

    Overstappen:2Kwaliteit:2
    Klantenservice:1Prijs:2
    Installatie (monteur):4Snelheid internet:2
    Kwaliteit:2
    Prijs:2
    Snelheid:2

    Belachelijk wat fiber je allemaal flikt! Ze leveren niet de internetsnelheid waar je voor betaald, ja de eerste maand dan word het minder. Als je daarvoor naar de klantenservice belt heb je mazzel als je in 20 minuten een iemand aan de lijn krijgt, waarna ze beweren dat het klopt en proberen ze je wat anders aan te smeren
    Vaak storing gehad dat tv en internet eruit lagen en fiber die niet thuis geeft. 
    Slechte klantenservice, gelukkig loopt het contract af, maar ook dan weet fiber je te naaien.
    Ze stoppen gewoon eerder met leveren (maar je moet natuurlijk wel betalen). Na weer 20 minuten in de wacht, spreek je iemand, zijn je gegevens al uit het systeem, gaan ze overleggen met een collega en komen ze niet meer terug aan de lijn. Wanneer je terugbelt word er gewoon 2 x meteen de hoorn op gegooid en bij de 3e keer werd geprobeerd het af te schuiven, uiteindelijk kregen we te horen dat het een storing was (een storing die alleen bij ons is blijkt..)
    Echt waar.. we hebben al een aantal providers gehad, fiber is verreweg de slechtste.. Begin er NIET (!!!!) aan

    J N

    31 augustus 2017 13:40

    Overstappen:1Kwaliteit:7
    Klantenservice:1Prijs:6
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:6
    Kwaliteit:7
    Prijs:6
    Snelheid:6

    Door een 'storing' tussen Fiber en KPN wacht ik al meer dan 6 weken op een aansluiting op mijn nieuwe adres na een verhuizing. Buiten dat er verhuiskosten van 50€ worden gerekend, moet je akkoord moet gaan met een nieuwe contracttermijn van 12 maanden. Iets wat ik nu betreur.

    Vanuit Fiber wordt er geen openheid gegeven in de 'storing' en hoor ik al weken: We vragen nog een klein beetje geduld van u.

    Algemeen is de klantenservice niet gericht op het oplossen van problemen, maar alleen het beantwoorden van je verzoek.

    Als alles eenmaal werk, is de snelheid op alle adressen zoals van tevoren verwacht. Echter de stabiliteit verschil van tijd tot tijd. Ook de wifi router (zij het een oude) is van goede kwaliteit.

    Chris

    30 augustus 2017 12:18

    Overstappen:6Kwaliteit:2
    Klantenservice:1Prijs:6
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:2
    Kwaliteit:2
    Prijs:6
    Snelheid:2

    Deze provider is de ergste die je maar kan treffen in zijn soort. Slechte klantenservice, onvriendelijke medewerkers, kortaf, klant mag zijn verhaal niet doen, niet meedenkend en vooral: zoek het zelf maar uit.

    Ook al is de provider in combinatie met de snelheid 'beter' dan de rest -> kies asjeblieft voor een echt provider die net iets duurder is maar wel voor zijn klanten staat. Dit bedrijf wilt veel geld binnen harken zonder een goede dienstverlening te geven.

    T.Remie

    17 augustus 2017 23:32

    Overstappen:1Kwaliteit:n.v.t.
    Klantenservice:1Prijs:n.v.t.
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:n.v.t.
    Kwaliteit:n.v.t.
    Prijs:n.v.t.
    Snelheid:n.v.t.

    Zeer slechte service. 2 maanden geleden bij Fiber internet aangevraagd. 3 weken na het aanvragen gebeld of ze een idee hadden wanneer de levering kon plaatsvinden. Kreeg als antwoord dat dit bij hun leverancier lag. 2 weken later nogmaals gebeld en te horen gekregen dat er een probleem was, geen tijdsindicatie wanneer het opgelost zou zijn. Inmiddels 8 weken na aanvraag nog steeds geen bericht van Fiber en klantenservice houdt zich van de domme.

    Waarschuwing!!! Begin niet aan Fiber.

    Rick

    26 juli 2017 09:43

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:3
    Klantenservice:1Prijs:1
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:4
    Kwaliteit:3
    Prijs:1
    Snelheid:4

    Doe het niet. Ga niet met deze oplichters in zee. Ik word niet geholpen.

    winsen

    12 juli 2017 21:30

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:1
    Klantenservice:1Prijs:1
    Installatie (monteur):1Snelheid internet:1
    Kwaliteit:1
    Prijs:1
    Snelheid:1

    waardeloos. constant storing. niet goedkoop als hje alle kosten bij elkaar telt

    N.G.

    8 juli 2017 20:54

    Overstappen:1Kwaliteit:1
    Klantenservice:1Prijs:1
    Installatie (monteur):1Snelheid internet:1
    Kwaliteit:1
    Prijs:1
    Snelheid:1

    To all possible customers of fiber, be carefull and watch out the terms and conditions and then especially article 14.4 of fiber. Fiber can leave their customers without providing internet for 3 months before letting them cancel the contract. In other words, even if fiber does NOT provide internet (issue on fiber network) customers keep paying for 3 months !!!
    Besides, Fiber deals with some subcontractor. Fiber has no technical service and does not call back or assist their customers. Fiber has an army of call center operators keeping customers waiting and not in a position to maoe a decision, this is a drama.
    After 6 montys with the internet, the service stopped due to a technical issue on the network (trust fiber having issue with kpn, other provider controlling the network....). We have no internet now in our flat, keep paying fiber and it has been likevthat for 3 weeks now.
    Fiber is a fraud and strangely enough, our consumer rights are being spoiled by an abusive contract that any fiber customer signs automatically without reading when contracting online. Hope it may help others.

    Steven Verkerk

    28 juni 2017 11:55

    Overstappen:6Kwaliteit:2
    Klantenservice:4Prijs:6
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:3
    Kwaliteit:2
    Prijs:6
    Snelheid:3

    Ik adviseer iedereen om nooit maar dan ook nooit over te stappen naar Fiber. De Fritzbox is echt een ramp met wifi bereik. Ik heb een bereik van 2 meter vanaf de modem. Meerdere keren klantenservice gebeld die helpen je niet verder. het enige wat ze zeggen is we zullen het meegeven in het rapport. Internet is vaak echt heel traag kan niet normaal streamen via netflix of dergelijk. Aantal zenders is echt dramatisch. Dat kan uitgebreid maar moet ik allerlei pakketten erbij nemen. Zijn nu al een jaar aan het kloten met fiber en kan niet wachten totdat ik bij ze weg kan.

    gr,
    steven

    Robin Boast

    23 juni 2017 11:49

    Overstappen:1Kwaliteit:4
    Klantenservice:2Prijs:7
    Installatie (monteur):1Snelheid internet:1
    Kwaliteit:4
    Prijs:7
    Snelheid:1

    Beware of this provider. They don't provide what they promise and won't let you out of a contract after. Sorry this is in English, but my Dutch is not very good. We have been with Fiber for a year now, and they have never provided us with the download speeds they promised. We are lucky to get half the speed even during quite times. We have given up watching YouTube on the TV and often have pixilation on our tv Channels. We are in Central Amsterdam, so the infrastructure is fine. They just don't give the speeds. Now that we are complaining, they won't let us out of our contract either. Not happy!

    J. Snow

    17 juni 2017 13:58

    Overstappen:7Kwaliteit:7
    Klantenservice:3Prijs:8
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:6
    Kwaliteit:7
    Prijs:8
    Snelheid:6

    Overstappen ging vlekkeloos, alleen de klantenservice, daar mag nog wat aan gesleuteld worden, maar waarschijnlijk vind je dit ook terug in de prijs.

    F.Olij

    2 juni 2017 12:34

    Overstappen:2Kwaliteit:6
    Klantenservice:5Prijs:6
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:6
    Kwaliteit:6
    Prijs:6
    Snelheid:6

    Heb bij deze provider een contract getekend in 2016 via een colporteur aan de deur. Maar zij hebben nooit geleverd want ze konden me niet aansluiten hebben hier geen goede reden voor kunnen geven

    M. van den Oever

    24 mei 2017 11:46

    Overstappen:7Kwaliteit:5
    Klantenservice:2Prijs:7
    Installatie (monteur):5Snelheid internet:4
    Kwaliteit:5
    Prijs:7
    Snelheid:4

    Internetsnelheid is onvoldoende en valt regelmatig weg. Niet op alle plekken in huis is een goede wifi verbinding mogelijk. Spontaan twee weken afgesloten geweest van internet door een fout aan de kant van Fiber. De klantenservice van Fiber was erg slecht bereikbaar (wachttijden van langer dan een uur). Uiteindelijk wel gecompenseerd voor dit probleem, maar zou liever een betrouwbare internetverbinding hebben. Aantal zenders zeer beperkt.

    Anoniem

    10 mei 2017 18:23

    Overstappen:1Kwaliteit:1
    Klantenservice:1Prijs:1
    Installatie (monteur):1Snelheid internet:1
    Kwaliteit:1
    Prijs:1
    Snelheid:1

    Rennen! Zo hard als je kan! Nooit, maar dan ook echt nooit met Fiber in zee gaan! Het is de overtreffende trap van waardeloos!!

    Yolanda

    18 april 2017 22:55

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:8
    Snelheid:9Overstap:9
    Klantenservice:6Eindcijfer:8
    Installatie:8
    Overstap:9
    Eindcijfer:8

    Ondertussen al 6 maanden klant had het eerder moeten doen. Prima werkende diensten. Televisie is echt topsegment qua kwaliteit. Ook de klantenservice kan over het algemeen problemen oplossen en vragen beantwoorden, zoals het hoort. Meegeleverde aparaturen zijn altijd geslaagd, optimaal geschikt voor de veeleisende gebruiker.

    Johan

    18 april 2017 22:40

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:7
    Snelheid:10Overstap:8
    Klantenservice:5Eindcijfer:8
    Installatie:7
    Overstap:8
    Eindcijfer:8

    Over het algemeen gewoon prima werkende diensten. Televisie is echt topsegment qua kwaliteit. Ook internet is snel. Ik heb nu glasvezel 50/50. Voorheen bij ziggo was internet een drama. Meegeleverde aparaturen zijn ook altijd geslaagd, optimaal geschikt voor de veeleisende gebruiker.

    Elbert

    8 april 2017 06:11

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:8
    Snelheid:8Overstap:6
    Klantenservice:8Eindcijfer:8
    Installatie:8
    Overstap:6
    Eindcijfer:8

    Na enig zoekwerk in januari 2017 besloten over te stappen naar Fiber, vanwege prijs en snelheid van de DSL verbinding op onze locatie, want glasvezel is niet beschikbaar bij ons. We hadden wel enige twijfels gezien de vele klachten in reviews en op TV, maar gelukkig heeft Fiber zich duidelijk verbeterd en hebben we alles zeer positief ervaren.

    Na de wettelijke bedenktijd van 2 weken en het opzegtermijn van de vorige provider is alles keurig geregeld. De installatie hebben we zelf gedaan en is duidelijk beschreven in de handleiding. Na een telefoontje met de klantenservice, waar we snel en adequaat geholpen werden, deed ook de telefoon met nummerbehoud het correct.

    De snelheid van 100 Mb/s halen we op onze locatie niet, maar daar had Fiber ons al over geïnformeerd en een maximale snelheid van 75 Mb/s toegezegd. Dit hebben we gecontroleerd en het klopt helemaal. De verbinding is ook vele malen stabieler dan de vorige provider. De kwaliteit van de TV beelden is ook veel beter dan de vorige provider. Bellen doen we niet zo veel met de vaste telefoonlijn, naar we zijn bereikbaar.

    Kortom, we zijn tot nu toe erg tevreden over de snelheid, de kwaliteit en het is een stuk goedkoper dan onze vorige provider. Als we dan toch een (min)puntje moeten geven is dat de vele facturen in het begin. Als de facturatie hetzelfde was als de offerte, dan was er geen verwarring geweest. Misschien is het handig de prijzen voor borg modem en eenmalige aansluitkosten niet hetzelfde te houden.

    susanne

    26 maart 2017 19:21

    Prijs/kwaliteit:5Installatie:5
    Snelheid:5Overstap:5
    Klantenservice:1Eindcijfer:5
    Installatie:5
    Overstap:5
    Eindcijfer:5

    Ga nooit met ze in zee! eind 2017 loopt gelukkig ons contract af, en ze hebben tot nu toe nog nooit het probleem wat al meer dan een jaar speelt op te lossen... binnen 5 werkdagen terugbellen?? dat is wat ze zeggen maar NIET doen. Bel je na 6 dagen zelf, weten ze van niks...

    Anne

    7 februari 2017 09:17

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:7
    Snelheid:9Overstap:6
    Klantenservice:6Eindcijfer:8
    Installatie:7
    Overstap:6
    Eindcijfer:8

    Ben nu een paar maanden over. Overstap van k*t Ziggo ging soepel. Mijn wifi is echt 100x sneller en installeren was binnen 5 minuten gebeurd. Klantenservice heb ik gelukkig nog niet nodig gehad, maar dat kan nooit slechter dan Ziggo. TV is eigenlijk vergelijkbaar met Ziggo wat je er mee kan, maar ik betaal echt een stuk minder. Ik ben blij dat ik ben overgestapt.

    Mich

    30 januari 2017 00:14

    Prijs/kwaliteit:1Installatie:1
    Snelheid:1Overstap:1
    Klantenservice:1Eindcijfer:1
    Installatie:1
    Overstap:1
    Eindcijfer:1

    Sloom internet,teveel geld dat word afgeschreven,abonnementskosten verhoging halverwege contract,minimaal een half uur wachttijd aan de telefoon.

    jozik

    27 januari 2017 23:09

    Prijs/kwaliteit:1Installatie:n.v.t.
    Snelheid:1Overstap:n.v.t.
    Klantenservice:1Eindcijfer:1
    Installatie:n.v.t.
    Overstap:n.v.t.
    Eindcijfer:1

    Fiber Nederland profileert zich als een aanbieder van televisie, internet en telefonie via glasvezel, ze wekken zelfs de indruk dat het hún glasvezel is (lachertje), maar vergis je niet. Hun instap-abonnement is DSL (telfoonlijn), of er nu al glasvezel in je huis ligt of niet. Hun 'gratis' omzetten naar glasvezel gebeurt ook niet. De abonnementen die wél van glasvezel gebruik maken, zijn even duur of duurder dan die van goede aanbieders (waar ik Fiber Nederland niet onder reken).
    Vanaf het moment dat ik de (DSL-)zaak had aangesloten, heb ik geen moment beeld op de televisie gehad. Internet lag er om de haverklap langdurig uit. Van de toegezegde glasvezel-apparatuur heb ik na 5 maanden nog steeds niets gezien, terwijl ik dat volgens de helpdesk met een week in huis zou hebben. Die helpdesk wordt bevolkt door ongedresseerde apen en verstandelijk gehandicapten. Tenzij je geluk hebt, is die helpdesk trouwens onbereikbaar (een wachttijd van 15+ minuten met treitermuziekje betekent voor mij onbereikbaar).
    Mijn advies: trap er niet in, het is een waardeloos bedrijf.

    Edwin de Vos

    18 januari 2017 09:47

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:7
    Snelheid:7Overstap:7
    Klantenservice:1Eindcijfer:6
    Installatie:7
    Overstap:7
    Eindcijfer:6

    Mooi product voor een goede prijs. Zo jammer dat men het dan op de klantenservice laat afweten. Uur in de wacht gestaan, op tickets die je op je eigen omgeving aanmaakt, wordt uberhaupt niet gereageerd. Alleen WIFI signaal is bedroevend, router matig. Na het contact hierover werden mij nieuwe decoders opgestuurd, zonder verdere toelichting of contact. Blijkbaar heeft men daar ook de tijd niet voor.

    J. de Vries

    24 november 2016 21:58

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:n.v.t.
    Snelheid:n.v.t.Overstap:n.v.t.
    Klantenservice:1Eindcijfer:1
    Installatie:n.v.t.
    Overstap:n.v.t.
    Eindcijfer:1

    Zoals hierboven ook al meermaals weergegeven, de klantenservice is erg slecht te bereiken (lange wachttijden aan de telefoon) en kan vervolgens ook niet veel meer doen dan een script met je doorlopen of beloven het te escaleren naar de technische dienst (dit bleek bij ons meer dan eens bij later navragen niet gebeurd te zijn).

    Als de contracten meer ruimte hadden om voortijdig te beeindigen, verwacht ik dat slechts een klein gedeelte van de Fiber klanten hun contract vol maakten.

    iris

    16 september 2016 12:13

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:7
    Snelheid:7Overstap:6
    Klantenservice:1Eindcijfer:4
    Installatie:7
    Overstap:6
    Eindcijfer:4

    Internet via Fiber is gewoon goed, maar de klantenservice is zo ontzettend slecht. Als er iets is word je totaal niet geholpen. Ze zijn heel stug en werken totaal niet mee aan een oplossing. Dat is dan ook de reden waarom ik bij Fiber weg ga. Waren ze gewoon vriendelijk geweest dan was ik gebleven want het product is gewoon goed.

    Richard

    27 juni 2016 11:29

    Prijs/kwaliteit:10Installatie:9
    Snelheid:9Overstap:9
    Klantenservice:10Eindcijfer:9
    Installatie:9
    Overstap:9
    Eindcijfer:9

    Top keuze!
    Vorige maand overgestapt naar Fiber en dat had ik veel eerder moeten doen! Hier word je niet als een nummertje behandelt en krijg je een vaste prijs. Aanrader!

    Anonieme gebruiker

    30 maart 2016 11:31

    Prijs/kwaliteit:1Installatie:5
    Snelheid:3Overstap:1
    Klantenservice:1Eindcijfer:2
    Installatie:5
    Overstap:1
    Eindcijfer:2

    Administratie is puinhoop.
    Vorig jaar Fiber genomen. Direct al een foutje bij het telefoonabonnement, maar toch nog goed gekomen. Wilde nu opzeggen, maar dat is een ramp. Facturering blijft maar doorgaan. Heb maar gestorneerd. Als je het geluk hebt dat het eenmaal werkt, gaat het wel, maar als er iets niet goed is of je wilt weer overstappen, ben je de pineut!

    Bert Meijer

    22 november 2015 11:32

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:2
    Snelheid:7Overstap:3
    Klantenservice:1Eindcijfer:3
    Installatie:2
    Overstap:3
    Eindcijfer:3

    Zeer slechte service!!!
    Ik heb een heel slechte ervaring met deze aanbieder,de klantenservice is zeer slecht te bereiken en als je er in slaagt om ze aan de tel. te krijgen wordt je keer op keer doorverbonden wat steeds minimaal een half uur in de wacht betekent,al met al heb ik wel spijt van mijn overgang naar deze provider!!De monteur die langs kwam voor de montage van het geheel had meer belangstelling om weer zo snel mogelijk te vertrekken als bij een goede installatie, voor mij dus nooit meer Fiber!!

    Dennis K

    3 september 2015 11:32

    Prijs/kwaliteit:10Installatie:9
    Snelheid:10Overstap:7
    Klantenservice:8Eindcijfer:9
    Installatie:9
    Overstap:7
    Eindcijfer:9

    Glas tot the max
    Eenmaal op glasvezel en je wil niks anders meer. Fiber levert over het algemeen goede diensten. Klantenservice kan beter eveneens het proces van overstappen. Installatie wordt goed uitgelegd met handleiding. Eenmaal klaar kun je genieten van storingsvrij televisie kijken en snel, stabiel internet. Glas to the max!

    Ramon

    31 juli 2015 11:33

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:9
    Snelheid:10Overstap:8
    Klantenservice:8Eindcijfer:9
    Installatie:9
    Overstap:8
    Eindcijfer:9

    Goedkoop glasvezel
    Over het algemeen ben ik zeer tevreden. Het glasvezel abonnement is relatief goedkoop, zeker als je instapt met een goede actie. TV en bellen werken naar behoren. Installatie ging gemakkelijk met de doe-het-zelf handleiding. Leuk geschreven ook. :) De overstap moest ik zelf regelen, dat is een klein minpuntje. Klantenservice staat je echter wel netjes ter woord bij vragen. Prima provider!

    M. Rossel

    18 juli 2015 11:35

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:n.v.t.
    Snelheid:n.v.t.Overstap:n.v.t.
    Klantenservice:1Eindcijfer:2
    Installatie:n.v.t.
    Overstap:n.v.t.
    Eindcijfer:2

    Slechte service
    zeer slechte sevice. heb nog steeds geen aansluiting op glasvezel. het zou rond 1 juli gebeuren, het is nu al 18 juli en je hoort maar niets. 3 mailtjes verstuurd met als antwoord je zit in fase 1 van de vier. 2x overgebeld en hetzelfde antwoord. na een week na bellen nog geen antwoord.

    Laat hier een review achter en ontvang een bol.com cadeaubon t.w.v. €5,-
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Schrijf een review!
    Schrijf een review!
    Bedankt voor uw reactie
    Wij controleren het bericht.